- Úvodní stránka
- FAQ - nejčastější dotazy
- Objednávka
Objednávka
-
Jak vytvořit objednávku?
U vybraného produktu zvolte požadovanou velikost (pokud je potřeba) a přidejte položku/-ky do košíku. V nákupním košíku se Vám zobrazí veškeré přidané položky. Než přejdete ke zvolení platby a dopravy, zkontrolujte si, prosím, vybrané produkty, jejich velikost, barvy a množství. Pokud je vše v pořádku, držte se oranžových tlačítek, které Vás dovedou k dokončení objednávky, výběru platby a způsobu doručení.
-
Jak dlouho trvá, než obdržím potvrzení objednávky?
Do několika minut od vytvoření objednávky Vám přijde potvrzovací email včetně čísla Vaší objednávky. Pokud Vám zásilku doručujeme, obdržíte i trasovací číslo pro sledování zásilky.
-
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav Vaší objednávky můžete sledovat po přihlášení ve svém zákaznickém účtu v sekci „Moje objednávky“! Objednávky vytvořené na prodejně při osobním setkání nebo telefonicky za pomoci naší zákaznické podpory se bohužel aktuálně ve Vašem účtu nezobrazují, ale pracujeme na tom! Rádi Vám její stav zjistíme, stačí nás kontaktovat.
-
Je možné vytvořit objednávku telefonicky?
Ano, určitě! Potřebujete-li s vytvořením objednávky pomoct, zavolejte nám na Skibi infolinku, a rádi Vám pomůžeme.
-
Jak změnit nebo stornovat objednávku?
Co nejdříve se na nás obraťte a situaci společně vyřešíme. Rádi Vám do aktivní objednávky přidáme zboží nebo ji na Vaši žádost zrušíme. Stačí kontaktovat Skibi infolinku.
-
Co mám dělat, když jsem obdržel nesprávný produkt?
Ihned kontaktujte Skibi infolinku, společně problém vyřešíme.