Reklamace

  • Jak mohu reklamovat zboží?

    Moc nás mrzí, že se na Vašem výrobku vyskytla vada. Uděláme maximum pro co nejrychlejší a snadné vyřízení reklamace.

    Podat reklamaci můžete dvěma způsoby:
    1.     Osobně na jakékoliv prodejně Skibi
    Dostavte se na prodejnu společně s vadným zbožím a naši kolegové s Vámi vše vyřídí. Pokud zboží nebylo zakoupené na účet zákaznického klubu, je třeba mít s sebou fakturu od daného zboží.

    2.     Odesláním zboží na adresu
    Stáhněte si a vyplňte reklamační formulář.
    Zboží odešlete společně s fakturou a formulářem na adresu: Ski a Bike Centrum Radotín, s. r. o., Na Betonce 114/2, Praha 5 – Radotín, 153 00

    Reklamované zboží zasílejte čisté a hygienicky nezávadné, jinak Vám může být navráceno k nápravě.
    Balíček nikdy nezasílejte na dobírku, dobírkové balíky nejsou přijímány. 

  • Jaké mám vyplnit údaje pro dopravce?

    V případě potřeby můžete v systému dopravce vyplnit své údaje (budete tak mít přehled o pohybu balíčku) nebo naše údaje – dotazy@skiservis.cz, +420 222 367 700.

  • Jak zjistím stav své reklamace?

    O výsledku reklamace Vás budeme kontaktovat, a to maximálně do 30 dnů od jejího přijetí. Snažíme se však celý proces zpracovat co nejrychleji.
    V případě podávání reklamace osobně na prodejně obdržíte pro Vaši kontrolu vytištěný reklamační formulář s číslem reklamace.

  • Mohu reklamované zboží poslat na dobírku?

    Bohužel, dobírkové balíky nejsou přijímány.

  • Proplatíte mi poštovné, když k vám posílám zboží na reklamaci?

    Poštovné proplácíme v případě uznané reklamace.

  • Jaký bude způsob vyřízení reklamace?

    Pokud jste zvolili preferovaný způsob vyřízení, pokusíme se Vám vyhovět, nejedná se však o 100% výsledek reklamačního procesu.

  • Jakou mám záruku, pokud z uznané reklamace dostanu nové zboží?

    Nové zboží se vztahuje k původní účtence nákupu, tedy pokračuje dvouletá záruka od data původního nákupu.

  • Reklamuji zboží, které jsem koupil/a ve slevě (např. v outletu), dostanu stejnou slevu na jiné zboží?

    Při uznání reklamace Vám pravděpodobně budou vráceny peníze, nárok na stejnou slevu, ve které jste zboží zakoupil/a, zaniká.

  • Mohu požadovat jinou velikost/barvu reklamovaného zboží?

    Bohužel ne. Při výměně v rámci uznané reklamace Vám bude dodán nový kus stejného zboží. Změna velikosti, barvy nebo výměna za jiné zboží není možná, ani v případě doplatku.

  • Je potřeba přiložit i příslušenství?

    Reklamujte zboží s veškerým příslušenstvím. Pokud by zboží nebylo kompletní, můžeme Vás požádat o dodání zbývajících částí.