Servis dětských kol a lyží

  • Jaké nabízíte servisy lyží?

    Provádíme servis sjezdových i běžeckých lyží a snowboardů – broušení, voskování, opravy skluznic i seřízení vázání. Podívejte se na podrobnosti a kompletní ceník.

  • Je potřeba se na servis lyží objednat?

    Ne, servis lyží probíhá bez objednání. Doporučujeme lyže přinést s předstihem, abychom je stihli připravit. Při příjmu lyží Vám sdělíme termín vyzvednutí.

  • Vystavíte mi potvrzení o seřízení vázání lyží?

    Ano, k seřízení potřebujeme alespoň jednu lyžařskou botu a samotné lyže. Při půjčení lyžařských bot, lyží nebo setu Vám ho vystavíme v půjčovně zdarma.

  • Ztratil jsem potvrzení o seřízení, můžete mi ho vystavit znovu?

    Bohužel ne, doklady o seřízení neuchováváme a nelze je znovu vystavit.

  • Kdy dorazit na bezplatnou garanční prohlídku s dětským kolem?

    V případě dětských kol po cca 15 hodinách jízdy nebo po uplynutí 45 dnů od zakoupení kola (co nastane dříve). Bereme v potaz i kola zakoupená přes zimní měsíce, v těchto případech se stavte začátkem sezóny (= březen-duben) po odježděných 15 hodinách nebo 45 dnech.​

  • Musím si rezervovat termín na garanční prohlídku?

    Doporučujeme to. Pro zákazníky s rezervací děláme garanční prohlídku na počkání (do 60 minut). Bez objednání se bude rychlost prohlídky odvíjet podle aktuálního vytížení servisu. Standardně to zvládneme za 90 minut, ale také může být kolo připravené až další den. 

    Rezervovat garanční prohlídku.

  • Jak sestavit kolo po doručení domů?

    Kola doručujeme sestavená, seřízená a pečlivě zabalená. Před první jízdou stačí otočit řídítka, nasadit pedály a upravit výšku sedla. Koukněte se na jednoduchý návod.